среда, 10 октября 2012 г.

10.10.2012.

Модуль 9.
Обговорила створені приклади учнівських робіт,  засоби їх оцінювання та як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні. Проаналізуювала шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні. Створила  інструменти для підсумкового оцінювання.Створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.Внесла  зміни в План вивчення теми.

Модуль 10.
Обговорила,  як можна використовувати різні техніки постановки запитань. Створила  презентацію  для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів. Створила план впровадження теми та документ для фасилітації. Проаналізувала усі складові свого Портфоліо. Знайшла  Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.

Комментариев нет:

Отправить комментарий